We hebben naar jullie medewerkers geluisterd…
Na het lanceren van ons beloningsplatform met unieke ervaringen kregen we toch ook wel eens vragen over de mogelijkheid om producten en goede doelen toe te voegen.
Omdat we altijd een beloningsprogramma willen creëren dat perfect aansluit bij de bedrijfscultuur en interesses van de medewerkers hebben we dan ook besloten om onze catalogus uit te breiden!
Producten en goede doelen toevoegen aan catalogus
Vanaf nu kunnen medewerkers niet alleen genieten van onvergetelijke ervaringen, maar hebben wij ook de mogelijkheid om zinvolle producten en goede doelen toe te voegen aan het beloningsprogramma.
Het aanbod in onze catalogus wordt altijd gegenereerd op basis van onderzoek onder de medewerkers van de organisatie. Hier kan ook uitkomen dat een mix van unieke ervaringen, zinvolle producten en het steunen van goede doelen gewenst is.
Maatwerk catalogus op basis van interesses
Stel je bijvoorbeeld een catalogus voor die is toegespitst op vitaliteit met o.a. bokslessen, wellnessarrangementen, ‘stoppen met roken’ programma’s, yoga pakket, airup waterflessen en een sporthorloge.
Of een loyaliteitsprogramma met o.a. een weekendje Texel inclusief een rondvlucht boven de Wadden, racen op circuit Zandvoort, het bezoeken van WildLands, een Kamado BBQ en de mogelijkheid om goede doelen zoals de Peter Pan Vakantieclub van Transavia te steunen.
Benieuwd naar de mogelijkheden van een aantrekkelijk en zinvol beloningsprogramma op maat voor jullie organisatie?