Onze werkwijze

Het is tijd voor betere erkenning en beloning van medewerkers

Wij voegen een extra laag toe aan de pyramide van erkenning.

Betrokken medewerkers

Juiste erkenning van medewerkers leidt tot een loyaal en betrokken medewerkersbestand waarin mensen zich gewaardeerd voelen.

Bedrijven met gelukkige medewerkers presteren over het algemeen beter. Gelukkige en gezonde medewerkers zijn creatiever, productiever en meer betrokken.

Het probleem

Bestaande erkennings- en beloningsprogramma’s voor werknemers mislukken vaak omdat ze werknemers niet tot nauwelijks motiveren. Veel werknemers zijn zich niet eens bewust van het bestaan van een dergelijk programma binnen hun organisatie.

Wij gaan het allemaal anders doen met onze unieke werkwijze

Verbeter de erkenning met een gestructureerd programma van ToJoy

Op basis van klantcases, diverse onderzoeken, bestaande werkwijzen en onze eigen benadering hebben we een werkwijze ontwikkeld waarmee wij innovatieve, creatieve HR afdelingen, ondersteunen bij het erkennen en belonen van medewerkers.

Hoe gaan wij te werk?

Stap 1

Onze aanpak is gebaseerd op een bekende benadering van werknemerserkenning: de piramide van erkenning.

Door deze gestructureerde benadering van erkenning heeft elke medewerker diverse mogelijkheden om gewaardeerd te worden voor zijn of haar inzet.

Piramide van erkenning

Deze piramide vormt de basis voor het bouwen van een duurzame cultuur van erkenning die de werknemerservaring bevordert en de betrokkenheid en het behoud van medewerkers stimuleert.

Stap 2

Zie de drie lagen van erkenning als het hart van je erkenningstrategie. Ze vormen de basis, maar alleen hierop vertrouwen zal je niet helpen bij het aanpakken van alle uitdagingen met betrekking tot erkenning. Denk aan:

  • Het versterken van de invloed op de betrokkenheid, retentie en prestaties van medewerkers op de lange termijn.
  • Hoe een cultuur van erkenning creeeren die duurzaam is.
  • Hoe de prestaties van medewerkers verbeteren met beloningen die echt motiveren.

Daarom voegen wij een extra laag toe aan de (bestaande) erkenningsstrategie van organisaties om deze problemen aan te pakken.

Onze nieuwe laag bestaat uit 5 bouwstenen. Deze zijn:

  • Bekendheid
  • Erkenning en beloning
  • Betrokkenheid
  • Unieke ervaringen
  • Lange levensduur

Unieke ervaringen in plaats van traditionele beloningen zoals cadeaubonnen, saaie producten of geld.

Hierbij maken we gebruik van de kracht van ervaringen (quality-time) om de impact van de erkenning op uw medewerkers te vergroten.

We creëren positieve herinneringen welke langdurig geassocieerd worden met jullie organisatie.

Tevreden klanten – gemiddelde beoordeling van 9.1

Van kerstgeschenken tot aanbrengbonussen en volledig op maat gemaakte erkenningsprogramma’s – al veel organisaties lopen voorop met ToJoy.

Benieuwd naar onze extra laag en de vijf extra bouwstenen die het bezit?

Download dan onze vernieuwde whitepaper met alle details over onze unieke werkwijze.

of neem contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

NEEM CONTACT OP

Benieuwd naar onze werkwijze en de mogelijkheden van ons platform voor jouw organisatie?

085 401 3811

info@tojoy.nl