ONTDEK DE KRACHT VAN TOJOY

Efficiënte beloningssoftware voor een geoptimaliseerde werkcultuur en betrokken medewerkers

Het platform dat het verschil maakt in het erkennen en belonen van medewerkers. Met onze innovatieve functionaliteiten en naadloze integraties met HR-systemen zorgen we voor een optimale employee experience en een verhoogd werkgeluk. Ontdek vandaag nog de mogelijkheden en plan een demo!

Maak kennis met de toekomst van beloningssoftware

Geniet van de voordelen van ToJoy, inclusief huisstijlintegratie, naadloze koppelingen en inzicht in impact.

Volledig in huisstijl

Unieke branding voor persoonlijke touch

Maak indruk met een beloningsprogramma dat volledig is afgestemd op de huisstijl van jouw organisatie. Geef medewerkers een gevoel van erkenning en betrokkenheid met een platform dat naadloos aansluit bij de merkidentiteit.

KOPPELING MET HR-SYSTEEM

Optimaal gebruiksgemak met automatische synchronisatie

ToJoy maakt moeiteloze koppelingen met jouw bestaande HR-systemen, waardoor je gemakkelijk en efficiënt kunt werken. Geen gedoe met dubbele invoer of complexe processen, maar een goede integratie die zorgt voor een vlotte en geautomatiseerde beloningsafwikkeling.

automatische afwikkeling

Bespaar tijd en moeite met onze automatische afwikkeling

Met ToJoy hoef je slechts eenmaal alles in te stellen. Daarna verloopt alles automatisch, van beloningsprocessen tot afwikkeling. Dit betekent minder administratieve rompslomp en meer tijd om je te concentreren op wat echt belangrijk is.

Beloningsprogramma’s zijn uit te breiden met individuele persoonlijke beloningen.

WERKGELUK METEN

Diepgaand inzicht in de impact van beloningen

Met ToJoy krijg je gedetailleerd inzicht in de impact van het beloningsprogramma. Analyseer de betrokkenheid, motivatie en werkgeluk van medewerkers op basis van real-time gegevens. Zo kun je jullie beloningsstrategie en bedrijfscultuur continu optimaliseren en aanpassen.

Wij koppelen o.a. met

Automatische synchronisatie van medewerkersbestand doormiddel van API koppeling.

Functionaliteiten

Onze software is multifunctioneel inzetbaar, eenvoudig te gebruiken en voldoet aan de nieuwste standaarden.

Loyaliteitsprogramma

Met behulp van automatische regels en ingeplande beloningen zijn wij in staat volledig geautomatiseerde beloningsprogramma’s in te richten. 

Koppeling met HR-systemen

Automatische synchronisatie van medewerkersbestand doormiddel van API koppeling.

In de huisstijl

Binden en boeien. Door volledige huisstijl integratie wordt het gevoel van wederkerigheid versterkt. 

AVG

Enkel gebruik van de benodigde gegevens welke door de medewerker zelf te wijzigen zijn. Na een geboekte ervaring worden aanvullende gegevens automatisch verwijderd.

Spaarsysteem

Combineer een loyaliteitsprogramma met persoonlijke beloningen zoals een aanbrengbonus. Verkregen credits kunnen worden opgespaard voor een of meerdere bucketlist item.

Fysieke geschenken

Door het versturen van credits te combineren met fysieke geschenken houden we het persoonlijk.

Notificaties timeline

Alle belangrijk handelingen binnen het platform overzichtelijk zichtbaar op een duidelijk tijdlijn.

Persoonlijk bericht toevoegen

Het versturen van beloningen persoonlijk maken? Geef bij het verzenden van een beloning een persoonlijk bericht voor de opvanger op.

Eigen aanbod ervaringen

Categorieën speciaal voor jullie organisatie. Bijvoorbeeld met enkel ervaringen uit een bepaalde regio of gericht op een bepaald thema.

Segmentatie medewerkersbestand

Maak eenvoudig groepen aan binnen het account. Segmenteer je database en verstuur je credits eenvoudig en snel naar een specifieke groep ontvangers.

Importeren medewerkers

Importeer medewerkers eenvoudig met onze CSV-import functie. Indien mogelijk koppelen wij met bestaande HR-pakketten.

Enquete werkgeluk

Werkgeluk meten? Krijg inzicht in de tevredenheid onder het personeel met het werknemersonderzoek van ToJoy.

2FA Authentication

Door de inzet van tweefactorauthenticatie (2FA) verhogen wij de veiligheid van de accounts en de daarbij behorende persoonsgegevens.

Privacy werknemer

Indien de werknemer anoniem wilt blijven, kan hij dit aangeven binnen zijn profiel. Werkgever kan hierdoor niet inzien waarvoor de verkregen credits zijn ingewisseld.

Whitelabel

Vul het platform met eigen ervaringen, producten of diensten en zet een spaarprogramma op dat aansluit bij de organisatie.

Veelgestelde vragen

Vragen staat vrij, maar onderstaand al aan veelgestelde vragen op een rij.

Wie verstuurt de credits?

Credits worden na het inrichten van het programma automatisch verstuurd. Voor de organisatie worden één of meerdere beheerders aangesteld welke handmatig beloningen kunnen verstrekken als aanvulling op het programma.

Kan ik nieuwe functies voorstellen?

Dat kan zeker. Goede ideeën zijn altijd welkom. Een goed idee zullen wij meenemen in het bepalen van onze roadmap.

Hoelang blijven verstuurde credits geldig?

Verstuurde credits blijven 3 jaar geldig. Vanuit het platform worden werknemers geactiveerd om de verkregen credits in te wisselen voor een unieke ervaring.

Kan ik zelf vragen opgeven voor de enquete?

Op dit moment staan de vragen met betrekking tot het werkgeluk vast.

Wat gebeurt er met de credits wanneer een werknemer onze organisatie verlaat?

Wanneer een medewerkers de organisatie verlaat, dan zal deze persoon ontkoppelt worden van het bedrijfsaccount. De medewerker kan nog steeds zijn verkregen credits inwisselen voor een unieke ervaring.

Is het mogelijk om zelf producten toe te voegen aan de beloningen?

Binnen ons platform maken wij gebruik van ervaringen en belevingsproducten. Wij richten ons hierbij op het maken van geweldige herinneringen. Indien gewenst kunnen we een aanbod samenstellen met “eigen” ervaringen en producten.

Support & Sales

Op zoek naar de meest zinvolle manier om medewerkers te belonen, erkennen en stimuleren?

Neem contact op met Sidney en ontdek hoe onze software jouw organisatie kan helpen bij het binden en boeien van medewerkers.

Sidney van Riesen

Sales consultant

sidney@tojoy.nl
0638546778
LinkedIn

Support en Sales

Ons team staat voor je klaar!

085 401 3811

info@tojoy.nl