Efficiënte en gebruiksvriendelijke beloningssoftware met spaarsysteem

Software waar het voor bedoeld is. Puur gericht op de functionaliteit van het belonen met credits, het eenvoudig opzetten van een loyaliteitsprogramma en het meten van het werkgeluk binnen de organisatie.

Eenvoudig een beloningsprogramma opzetten binnen jouw branche

  • Gezondheidszorg en -welzijn
  • Zakelijke dienstverlening
  • ICT, media en communicatie
  • Justitie, veiligheid en openbaar bestuur
  • Onderwijs, cultuur en wetenschap
  • Techniek, productie en bouw
  • Milieu en agrarische sector

Snel in te richten

Als organisatie ben je snel operationeel. Je kunt direct beginnen met het inrichten van een loyaliteitsprogramma. Na het toevoegen van één of meerdere medewerker(s) kun je starten met het handmatig, ingepland en automatisch versturen van credits.

1. Account aanmaken

Maak in slechts een aantal stappen een account binnen ToJoy aan. Onze medewerkers helpen je graag bij het inrichten van het account.

2. Medewerker toevoegen

Voeg handmatig medewerkers toe in het platform. Voor de organisaties met een groot medewerkersbestand is er een CSV import functionaliteit beschikbaar.

3. Credits versturen

Nadat er credits zijn toegekend aan het account kun je direct starten met het versturen van een of meerdere beloningen. Stuur je beloning aan een individu of een samengestelde groep personen.

Integraties

Wij koppelen ToJoy met jouw bestaande favoriete online systemen.

Maatwerk oplossingen

Vanuit een goede basis breiden wij onze beloningssoftware graag uit met maatwerk oplossingen.

Functionaliteiten

Onze software is multifunctioneel inzetbaar, eenvoudig te gebruiken en voldoet aan de nieuwste standaarden.

2FA Authentication

Door de inzet van tweefactorauthenticatie (2FA) verhogen wij de veiligheid van de accounts en de daarbij behorende persoonsgegevens.

AVG privacy wetgeving

Binnen het systeem maken wij enkel gebruik van de benodigde gegevens welke door de medewerker zelf te wijzigen zijn. Na een geboekte ervaring worden aanvullende gegevens automatisch verwijderd.

Multifunctioneel inzetbaar

Geschikt voor een loyaliteitsprogramma en voor individuele beloningen zoals een jubileumgeschenk, aanbrengbonus en/of relatiegeschenk.

Notificaties timeline

Alle belangrijk handelingen binnen het platform overzichtelijk zichtbaar op een duidelijk tijdlijn.

Huisstijl

Voeg het bedrijfslogo en de huisstijlkleur(en) toe binnen het account. Zo wordt jullie account ook écht jullie persoonlijke account. Beloningen versturen in de look and feel van de organisatie.

Spaarsysteem

Verkregen credits kunnen worden opgespaard. Vele kleine beloningsmomenten samen kunnen worden ingewisseld voor een familie-uitje of een van de vele bucketlist items.

Persoonlijk bericht toevoegen

Het versturen van beloningen persoonlijk maken? Geef bij het verzenden van een beloning een persoonlijk bericht voor de opvanger op.

Eigen aanbod unieke ervaringen

Categorieën speciaal voor jullie organisatie. Bijvoorbeeld met enkel ervaringen uit een bepaalde regio of gericht op een bepaald thema.

Segmentatie van medewerkersbestand

Maak eenvoudig groepen aan binnen het account. Segmenteer je database en verstuur je credits eenvoudig en snel naar een specifieke groep ontvangers.

Eenmalige beloning versturen

Snel en eenvoudige een persoonlijke beloning versturen? Binnen 5 minuten stuur je binnen ToJoy een eenmalige beloning.

Ingepland en automatisch versturen

Verstuur beloningen automatisch met behulp van vooraf ingestelde workflows of verstuur beloningen op een vooraf ingepland moment.

Importeren medewerkers

Importeer medewerkers eenvoudig met onze CSV-import functie. Indien mogelijk koppelen wij met bestaande HR-pakketten.

Enquete werkgeluk

Werkgeluk meten? Krijg inzicht in de tevredenheid onder het personeel met het werknemersonderzoek van ToJoy.

Privacy werknemer

Indien de werknemer anoniem wilt blijven, kan hij dit aangeven binnen zijn profiel. Werkgever kan hierdoor niet inzien waarvoor de verkregen credits zijn ingewisseld.

Whitelabel

Vul het platform met eigen ervaringen, producten of diensten en zet een spaarprogramma op dat aansluit bij de organisatie.

Veelgestelde vragen

Vragen staat vrij, maar onderstaand al aan veelgestelde vragen op een rij

Wie verstuurt de credits?

Voor de organisatie worden één of meerdere beheerders aangesteld die credits mogen versturen. Om fraude te voorkomen kan een beheerder zichzelf geen credits toekennen.

Kan ik nieuwe functies voorstellen?

Dat kan zeker. Goede ideeën zijn altijd welkom. Een goed idee zullen wij meenemen in het bepalen van onze roadmap.

Hoelang blijven verstuurde credits geldig?

Verstuurde credits blijven 3 jaar geldig. Vanuit het platform worden werknemers geactiveerd om de verkregen credits in te wisselen voor een unieke ervaring.

Kan ik zelf vragen opgeven voor de enquete?

Op dit moment staan de vragen met betrekking tot het werkgeluk vast.

Wat gebeurt er met de credits wanneer een werknemer onze organisatie verlaat?

Wanneer een medewerkers de organisatie verlaat, dan zal deze persoon ontkoppelt van het bedrijfsaccount. De medewerker kan nog steeds zijn verkregen credits inwisselen voor een unieke ervaring.

Is het mogelijk om producten toe te voegen aan de beloningen?

Binnen ons platform maken wij enkel gebruik van ervaringen en richten wij ons op het maken van geweldige herinneringen. Lees ook: Waarom ervaringen?

Support & Sales

Op zoek naar de meest zinvolle manier om medewerkers te belonen, erkennen en stimuleren?

Neem contact op met Sidney en ontdek hoe onze software jouw organisatie kan helpen bij het binden en boeien van medewerkers.

Bel op: 085 401 3811