Traditionele verkoopprikkels missen een schot voor open doel.
Bedrijven geven enorm veel geld uit om verkopers te stimuleren, maar de resultaten zijn vaak teleurstellend. Traditionele incentives en bonussen, zoals punten, cadeaubonnen en geld, zijn niet bepalend voor wat verkopers écht drijft om te presteren. Met ToJoy kunt u verkopers bedanken, belonen en stimuleren met unieke ervaringen waarvan bewezen is dat ze een grotere impact hebben op de motivatie.
1.000+ unieke ervaringen
Met meer dan 1.000+ geweldige ervaringen helpen wij organisaties hun werknemers te erkennen en stimuleren.












ToJoy zorgt voor impact
Motiveer uw verkopers om hun doelen te overtreffen met ToJoy
ToJoy maakt het mogelijk om uw verkopers te stimuleren en te belonen met een ruime keuze aan gepersonaliseerde unieke ervaringen. Door gebruik te maken van Tojoy bespaart uw organisatie tijd en ons platform biedt uw medewerkers wat ze graag terugzien in een incentivebeleid; flexibiliteit, keuzevrijheid en gemak.
Maximaal resultaat
De invloed van beloningen op de verkoopresultaten
Uit onderzoek blijkt dat verkopers nog steeds een tandje harder lopen met een bonus of beloning in het vooruitzicht. Een krachtig incentivebeleid kan medewerkers en/of teams een boost geven in de verkoopresultaten. Met Tojoy beloon je medewerkers op een alternatief manier, omdat enkel een financiële prikkel niet meer voldoende motiverend is.
Met de incentive rewards van Tojoy stimuleer je teams en/of individuen om voor maximaal resultaat te gaan.


“Financiële extraatjes kunnen leiden tot onethisch en oneerlijk gedrag…
Effectieve beloningssystemen zouden juist gericht moeten zijn op leerprocessen en groei, procesverbeteringen en klanttevredenheid.”
V. G. Narayanan
Hoogleraar bedrijfsadministratie aan de Harvard Business School
97%
Hecht meer waarde aan ervaringen dan traditionele cadeaus als cadeaubonnen, geld of bijvoorbeeld een iPad.
89%
Geeft aan een stapje harder te willen doen wanneer hier een beloning tegen over staat welke goed in verhouding staat met de geleverde dienst.
93%
Gelooft dat ToJoy een positieve invloed heeft op de bedrijfscultuur.
Loyaliteitsprogramma
Direct ervaren of als onderdeel van het loyaliteitsprogramma
Per verstuurde beloning kan aangegeven worden of deze direct ingewisseld moet worden of dat deze op te sparen is.
Door te kiezen voor sparen kunnen gedurende het jaar meerdere kleine beloningen worden toegekend waardoor u als werkgever op een positieve manier attent en betrokken blijft bij uw werknemers. Denk bijvoorbeeld aan verjaardag, kerstgeschenk en/of het behalen van een bepaalde doelstelling. Uw medewerker kan vervolgens doorsparen totdat hij kan kiezen tussen die bucketlist parachute sprong, een citytrip Barcelona voor 2 personen of een welverdiend wellness weekend voor het gehele gezin.


Volledige ontzorging
ToJoy ontzorgt en neemt de volledige organisatie uit handen
In een online omgeving in de huisstijl van uw organisatie kiest de medewerker zijn of haar favoriete geschenk. Bij ToJoy geen saaie cadeaubon of geldbedrag, maar ervaringsgerichte uitjes en activiteiten. ToJoy regelt de volledige afwikkeling van het gekozen uitje, zodat zowel werkgever én werknemer er geen omkijken naar heeft en werknemer enkel hoeft te verschijnen op de dag van de activiteit.
Op zoek naar de beste manier om uw medewerkers te belonen, erkennen en stimuleren?
Neem contact op met ons team voor een persoonlijke demo van ons erkennings- en beloningsplatform en bekijk onze met de hand samengestelde ervaringscatalogus.